כמה עולה שחיטה פרטית

כמה עולה שחיטה פרטית? החלטתם ללכת על שחיטה פרטית, במאמר זה נסביר על התהליך של השחיטה. וכמובן כמה תצטרכו לשלם לשוחט... המשיכו לקרוא
כמה עולה שחיטה פרטית

כל הנושא של שחיטה הוא נושא סבוך המחייב הקפדה על שורה ארוכה של הלכות.

יש היום גופי כשרות רבים שנותנים את ההשגחה על השחיטה ועל הכשרות של הבשר. עם זאת לא תמיד כדאי להסתמך על גופי הכשרות. במיוחד במקומות שם אכן קשה למצוא בשר כשר למהדרין. זו הסיבה שיש היום הרבה אנשים שמקפידים על שחיטה פרטית.

שחיטה פרטית היא שחיטה הנעשית לרוב על ידי חבורה שמתאגדת יחד, רוכשת את העופות או הבקר ואת כל מה שהם מבקשים לשחוט. ועם כל זה הם פונים אל שוחט ירא שמיים מומחה. השוחט מבצע עבורם את השחיטה כדיני היהדות מתוך הקפדה על כל כללי ההלכה. וכך הם יכולים להיות רגועים כי אכן הכול נעשה כדין והבשר שהם אוכלים הוא כשר למהדרין.

שחיטה פרטית

ברור ששחיטה פרטית תהיה יקרה יותר משחיטה רגילה. אך אנשים החרדים לדבר ה' ורוצים להקפיד ולהחמיר על עצמם. ולוודא כי כל מה שמגיע אל הצלחת שלהם הינו בתכלית הכשרות וההידור, מוכנים לשלם את המחיר.

כמה עולה שחיטה פרטית?

מחיר לשחיטה פרטית של כבש1,500 ₪
שחיטה פרטית של עוף250 ₪
*המחירים לשחיטה פרטית עלולים להשתנות בין שוחט לשוחט.

ברור כי זוהי הוצאה נכבדה אך היא בהחלט שווה למי שרוצה להיות בטוח שהוא עשה הכול, כולל הכול כדי שהמזון שהוא מכניס לגופו יהיה כשר בתכלית הכשרות ללא כל פקפוק.

איך עובד תהליך שחיטה פרטית

כפי שכבר ציינו, השחיטה הפרטית נעשית על ידי חבורה שמתאגדת יחד לשחיטה אצל שוחט מומחה וירא שמים. לרוב השחיטה תהיה מרוכזת ובכמות גדולה יחסית. על מנת לספק את הכמות הדרושה למשך פרק זמן ארוך ככל האפשר.

האם כדאי לעשות שחיטה פרטית או לקנות מוכן וזהו?

אז נכון שהשחיטה הפרטית היא יקרה מאוד ביחס לשחיטה הרגילה. אפשר בהחלט להסתמך על גופי הכשרות המוכרים והמקובלים ולקנות בשר בכשרות מהודרת. אך אנשים שמבקשים להחמיר על עצמם, יעדיפו לשלם יותר ואפילו הרבה יותר כדי להבטיח לעצמם בשר הכי מהודר.

יש עוד המון סיבות למה עדיף שחיטה פרטית על בשר מוכן… כל אחד לפי הבחירה שהוא מעדיף.

אולי יעניין אותך לקרוא:

אולי תרצה לחזור לחלק מסוים במאמר?
פרטי המחבר
מכון עליה
מכון עליה
'מכון עליה' הנה מכללה המפיקה אלפי קורסים תורניים בנושאים: קורס הכשרת שוחטים, הכשרת מוהלים מוסמכים, הכשרת סופרי סת"ם, הכשרת רב מקדש בחופה והכשרת משגיחי כשרות ועוד המון סוגים שונים של קורסים בכל רחבי הארץ ובעולם.

השאר תגובה

מאמרים נוספים על מצוות שחיטה
כולנו יודעים כי באופן טבעי, מקום הגידול של העופות והתרנגולים הם בטבע. שם הם אמורים להתפתח, למצוא את מזונם, להטיל ביצים ולגדל את האפרוחים….
איך לומדים שחיטה? איך רוכשים את כל הידע הנדרש של הלכות שחיטה? ואיך מתחילים לעבוד כשוחטים מוסמכים? אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן….
כלי נגישות
עדכוני המכון
העדכון האחרון מאת מכון עליה
נפתחה קבוצת וואטסאפ לסופרי סת״ם

אם אתם סופרי סת״ם ואתם מעוניינים למכור את המוצרים שלכם, תוכלו לעשות את זה בקבוצת הוואטסאפ הזאת.

גם אם אתם מעוניינים לרכוש תשמישי קדושה מסופרי סת״ם ישירות תוכלו לעשות זאת בקבוצת הוואטסאפ הזאת.

שנה טובה