האם משגיח כשרות בחול מרוויח יותר? איפה כדאי לעבוד?

משגיח כשרות בחול: האם משגיח כשרות בחו״ל מרוויח יותר? איפה יותר כדאי לעבוד כמשגיח כשרות? על כך ויותר נפרט במאמר שלפניכם... המשיכו לקרוא
משגיח כשרות בחול

העבודה של משגיח הכשרות היא עבודה מורכבת ורבת אחריות. על משגיח כשרות מוטלת האחריות לבדוק ולוודא שכל מה שייצא מהמטבח יהיה מהודר וכשר בתכלית הכשרות.

הדבר לא פשוט כלל וכלל. מדובר במלאכה סיזיפית וקשה המחייבת מעקב צמוד אחר כל חומר גלם הנכנס למטבח, בדיקה ובקרה על כל תהליכי הבישול והכנת המזון וכל זה כדי להבטיח כי אכן כל מה שנכנס אל המטבח וכל מה שיוצא ממנו עומד בכל הסטנדרטים המחמירים של גוף הכשרות אותו בא משגיח הכשרות לייצג במטבח.

מהו שכרו של משגיח כשרות בחו״ל?

השכר הממוצע של משגיח כשרות עומד על 8,000 ₪ לחודש. אם מדובר בעבודה המתבצעת בחו"ל שם המחירים כבר שונים לגמרי. במיוחד אם מדובר במשגיח כשרות שטס במיוחד כדי לבצע את העבודה ולפקח על מטבחים שונים.

השכר של משגיח כשרות העובד בחו"ל עומד על כ – 3,500 דולר שזה אומר בשקלים בערך 11,500 ₪.

לקרוא יותר על שכר משגיח כשרות לחצו כאן

האם שווה לטוס לעבודה בחו"ל?

כאן עולה השאלה המרכזית, האם אכן שווה לטוס לחו"ל כדי לעבוד שם כמשגיח כשרות? או שמא שווה להישאר בבית, לעבוד בארץ? ואולי להשתכר את אותו השכר בדיוק?

אז כאן חשוב להבין את ההבדלים. בעוד שבארץ העבודה היא לרוב קלה יותר כי חומרי הגלם שמלכתחילה נמכרים בשווקים עומדים פחות או יותר במסגרת הכשרות הרגילה. הרי שכאשר מדובר בארצות בחו"ל שם העלילה עשויה מעט להסתבך. הדבר תלוי באזור בו ממוקמת המסעדה, אולם האירועים או המפעל. ככל שמדובר יהיה באזור יותר מעורב מבחינת אוכלוסייה, העבודה תהיה מורכבת וקשה יותר. מעבר לכך יש לקחת בחשבון את העבודה שמשגיח הכשרות המגיע מהארץ לצורך פיקוח על העבודה עוזב לצורך כך את הבית ואת המשפחה. מה שבהחלט מחייב תגמול שונה מאשר עבודה הנעשית קרוב לבית.

לפני שאתם טסים…

לפני שאתם מחליטים ללכת על זה כדי להרוויח יותר כסף בפחות זמן. חשוב שתבדקו את האזור לשם אתם טסים. ותוודאו כי מדובר במקום שיהיה לכם בו את כל מה שאתם צריכים, כדי להמשיך באורח החיים שלכם.

זה אומר בית כנסת שיהיה בקרבת מקום, קהילה שתעניק לכם תחושה של בית. ותוכלו להמשיך ליהנות מאווירה והווי יהודיים כפי שאתם רגילים מהבית.

עליכם לוודא כי יהיה לכם מקום לאכול בו אוכל כשר. כמו בית חב"ד או כל מסעדה או חנות אוכל כשרה.

חשוב לוודא כי יהיו לכם ימי חופש ומנוחה בשבתות וחגים. וכי תוכלו לשוב מעת לעת אל המשפחה שבארץ.

היכן כדאי ללכת ללימודי משגיח כשרות?

אם חשבתם לעסוק במלאכת קודש זו של משגיחי כשרות? אתם מוזמנים לקרוא על הקורס שלנו במכון עליה. אנו הכשרנו עשרות אלפי בוגרים להיות משגיחי כשרות. והרוב המוחץ עבר את הלימודים והבחינות בהצלחה רבה.

כדי לקבל מידע נוסף לחצו על הלינק – קורס משגיח כשרות.

אולי תרצה לחזור לחלק מסוים במאמר?
פרטי המחבר
מכון עליה
מכון עליה
'מכון עליה' הנה מכללה המפיקה אלפי קורסים תורניים בנושאים: קורס הכשרת שוחטים, הכשרת מוהלים מוסמכים, הכשרת סופרי סת"ם, הכשרת רב מקדש בחופה והכשרת משגיחי כשרות ועוד המון סוגים שונים של קורסים בכל רחבי הארץ ובעולם.

השאר תגובה

מאמרים נוספים על כשרות והשגחה
הקולה היא משקה פופולרי ברחבי העולם, לעיתים אנו נתקלים במשקה ללא סימן ההכשר המוכר, האם היא כשרה? הנה כל מה שאתה צריך לדעת על…
כלי נגישות
עדכוני המכון
העדכון האחרון מאת מכון עליה
נפתחה קבוצת וואטסאפ לסופרי סת״ם

אם אתם סופרי סת״ם ואתם מעוניינים למכור את המוצרים שלכם, תוכלו לעשות את זה בקבוצת הוואטסאפ הזאת.

גם אם אתם מעוניינים לרכוש תשמישי קדושה מסופרי סת״ם ישירות תוכלו לעשות זאת בקבוצת הוואטסאפ הזאת.

שנה טובה